DRAMAKLUBBAR
 

Tycker du om teater?
Tycker du om att leka och fantisera?
Tycker du om att umgås med andra?

Då kanske dramaklubbarna kan vara nåt för dej!


DuvTeatern ordnar dramaklubbar för barn, unga och vuxna med funktionsvariationer som tycker om teater.


Hösten 2022

  • Dramaklubb för unga och vuxna
    Klubben är för alla över 18 år.
    Dramaklubben träffas varannan torsdag. 
  • Dramaklubb för barn och unga
    Klubben är för barn och unga över 12 år. 
    Dramaklubben träffas varje torsdag.

 

Plats
Dramaklubbarna träffas i DuvTeaterns studio.
DuvTeatern finns i SFV-huset G18
på Georgsgatan i Helsingfors.

 

Det kostar ingenting att delta i dramaklubbarna.
 

Ring eller skriv till oss om du vill veta mera! 

E-post: dramaklubbarna@duvteatern.fi

Telefon: 050-3512388