DRAMAKLUBBAR
 

DuvTeatern ordnar dramaklubbar för barn, unga och vuxna med funktionsvariation som tycker om teater.


Dramaklubbar våren 2025

  • Dramaklubb för vuxna
    Klubben är för alla över 18 år.
    Dramaklubben träffas varannan torsdag. 
  • Drama för studeranden på skolan Optima
    På fredagar håller DuvTeatern drama för Optimas studeranden.
     


Dramaklubbarna träffas i DuvTeaterns studio.
DuvTeatern finns på Kabelfabriken i Helsingfors.
Adressen är Tallbergsgatan 1C.

Det kostar ingenting att delta i dramaklubbarna.
 

Ring eller skriv till oss om du vill veta mera! 

E-post: dramaklubbarna@duvteatern.fi

Telefon: 050-3512388