DuvTeatern har premiär igen hösten 2022

 

DuvTeatern har börjat jobba på två nya föreställningar,

en dansföreställning och en teaterföreställning.

 

Dansföreställningen görs tillsammans med

dansgruppen Carl Knif Company. 

Dansföreställningen har två olika delar

med olika dansare. 

Med i föreställningen är koreografen Carl Knif 

och dansarna Emil Nordman, Pia Renes och Eero Vesterinen. 

Janne Hast planerar ljudet 

och Karoliina Koiso-Kanttila planerar kostymerna. 

 

Teaterföreställningen regisseras av Christoffer Strandberg. 

På scenen står skådespelarna Krister Ekebom, Roy Eriksson,

Kim Gustafsson, Karolina Karanen, Ida-Lotta Knuuttila,

Martina Roos och Elias Simons. 

Joonas Tikkanen gör scenografin i båda produktionerna.

 

Föreställningarna har premiär den 26 november 2022 

i DuvTeaterns studio i Helsingfors. 

På våren 2022 kan man köpa biljetter. 

Om du vill veta mer om föreställningarna kan du följa 

DuvTeaterns och Carl Knif Companys hemsidor, 

Facebook eller Instagram -konton .